Skip to content

helmikuu 13, 2010
tags:

lääkkeet voivat muuttaa minua. lääkkeet ovat muuttaneet minua.

olen käyttänyt lääkkeitä sanotaanko kymmenen vuotta.

olen aikuistunut ja kokenut kaikki ihmissuhteeni kymmenen vuoden

aikana. olen muodostanut maailmankatsomukseni kymmenen vuoden

olen saanut ylioppilastodistukseni olen aloittanut työni olen muodostanut

olen rakastunut armeija kymmenen vapautus olen  ystävät läheiset

kummisedäksi lääkkeet yhteiskunnallinen kymmenen  ilo  suru

kipu innostuneisuus tunteet vuoden aikana lääkkeet, ovatko lääkkeet

kymmenen

kahden pisteen välillä  :  viiva     jana    virke     lause      matka

kahden pisteen välillä  :  väliliha

naiset haluavat seksikumppaneiksi miehekkäämpiä,

symmetrisempiä ja dominoivampia miehiä

miehet haluavat seksikumppaneiksi kitkattomia,

nopeuteen mukautuvia onkaloita

hajua voi säädellä          ääntelyä         oksennusrefleksiherkkyyttä

väriä voi                        pelkotilaa       kyyneleiden

karvan paksuutta           meikin tuhrimista    hymyä naurua pelkoa pelkoa

ja määrää, lihaisuutta    anaalihalukkuutta    huulten puremista  voihkintaa

pursuamista     rintojen väliin   tuplapenetraatiohalukkuutta   halukkuutta

anaalin ja suun välillä

voi säädellä

sormeni on kipeä, se on ihanaa. monta eri paikkoihin vievää nielua.

tyhjien nallipyssyjen pauketta kasvoille, kuin kulleja.

avaa suusi. sinulla on tytön kädet. sinulla on punertava nielu.

minulla on sormi kipeä. tuletko tähän mukaan? pimeys on ihokarvat.

tällä on pitkä muisti kuin jollain pahansuovalla iholla. avaa suusi niin minä

oksennan sinun suuhusi. sukupuoli? kääntöpuoli. peräaukon haalea kihlasormus.

me olemme hermafrodiitteja meikattuja ihmisiä. kakominen liukasta kuolaa.

se poistaa kitkaa. se on keino kuroa kiinni etäisyyttä. elokuvissa japanilaiset

näyttävät pienemmiltä.

8 kommenttia leave one →
  1. Nimetön permalink
    helmikuu 13, 2010 9:36 pm

    tämä on suuresti ihailemani blogi. niin taiteen kuin analyysinkin tasolla, aivan teekutusuilla oloa. rauhoitun hurjasti joka kerta, mikä on sinänsä kummallinen vaikutus ja siksikin this shit is hip
    -asiaRasia

  2. Nimetön permalink
    helmikuu 13, 2010 9:36 pm

    tämä on suuresti ihailemani blogi. niin taiteen kuin analyysinkin tasolla, aivan teekutusuilla oloa. rauhoitun hurjasti joka kerta, mikä on sinänsä kummallinen vaikutus ja siksikin this shit is hip
    -asiaRasia

  3. Nimetön permalink
    helmikuu 14, 2010 2:46 pm

    Hyvä runo. Henkilökohtaiselta vaikuttava ja rohkea, mutta samalla lukijaa koskettava. Ei sen aina tarvitse olla niin objektiivista toimiakseen.

    • helmikuu 14, 2010 3:00 pm

      niin, ei runoudessa kysymys ole minkään objektiviteetin saavuttamisesta tai keskeislyyrisen minän kadottamisesta; kysymys on vain toimivien keinojen löytämisestä. eli, viime kädessä, kirjoittamisesta hyvin.

    • helmikuu 14, 2010 3:00 pm

      niin, ei runoudessa kysymys ole minkään objektiviteetin saavuttamisesta tai keskeislyyrisen minän kadottamisesta; kysymys on vain toimivien keinojen löytämisestä. eli, viime kädessä, kirjoittamisesta hyvin.

  4. Nimetön permalink
    helmikuu 14, 2010 2:46 pm

    Hyvä runo. Henkilökohtaiselta vaikuttava ja rohkea, mutta samalla lukijaa koskettava. Ei sen aina tarvitse olla niin objektiivista toimiakseen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

