Skip to content

Matkamuistoja Ville Alfalta

huhtikuu 14, 2008

Tämä versio on kyllä helposti Juice Leskisen parhaita biisejä. Mikä vääjäämättömyys! Urkuja soittaa paholainen.

Oon täällä taas on ikävä sua,
koskaan en voi tähän sopeutua,
tiedä en, ajatteletko mua ensinkään.

On elämä taas yhtä rimpuilua,
luen hotellista rietasta julkaisua,
olen mies joka rakastaa itseään.

Vaikka bandi on hieno ja yleisö jees,
silti vain kaipaan sun kupeesees,
mutta miksi et vastaa puhelimees vieläkään.

Oonko vain sinun tumpattu savukkees,
jota ei poltettu loppuun ees,
olen mies joka rakastaa itseään.

Tulen unesta aamuun kalpeaan,
mutta silmiä tuskin auki saan,
tässä vaiheessa laske ei aamujaan yksikään.
Itkun kurkusta kahviin saan liukenemaan,
poista surua ei surunpoistajakaan,
olen mies joka rakastaa itseään.

Eiko rakastaa voi mua ainutkaan,
vai onko niin etten ketään pysty rakastamaan,
olen mies joka rakastaa itseään.

6 kommenttia leave one →
  1. huhtikuu 14, 2008 7:40 pm

    Aki on rakkaus rakkaus rakkaus

  2. huhtikuu 14, 2008 7:40 pm

    Aki on rakkaus rakkaus rakkaus

  3. huhtikuu 15, 2008 9:13 am

    Sun pitää tageihin laittaa Aki kans, se on kuiteski käsikirjottanu ton leffan ja hiippailee kohtauksessa, saati läpi filmin ;).
    Aki
    Is
    Love.

    • huhtikuu 15, 2008 9:59 am

      no joo, ehkäpä.
      hyvä leffa, kaurismäet eivät ole tehneet mitään yhtä toimivaa sittemmin.

    • huhtikuu 15, 2008 9:59 am

      no joo, ehkäpä.
      hyvä leffa, kaurismäet eivät ole tehneet mitään yhtä toimivaa sittemmin.

  4. huhtikuu 15, 2008 9:13 am

    Sun pitää tageihin laittaa Aki kans, se on kuiteski käsikirjottanu ton leffan ja hiippailee kohtauksessa, saati läpi filmin ;).
    Aki
    Is
    Love.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

